Gummistövlar & Paraply.

Vilken tur att ja laddat ner en massa filmer för när ja va in och kolla vädret så ska de tydligen bli super regn resten av veckan.. Jävla skit. Men som sagt. tur att ja har alla nya filmer.

Går fortfarande omkring och tror att de är torsdag. Katta här på jobbet har rättat mig flera gång och påpekat att de är bara onsdag. Satan. Ja som längtar efter helg så mycket. Har iof ganska mycket att göra hemma men va fasiken.. Ja får va ledig iaf.

Min blogg är helt konstig sedan dom flytta den. Saker hänger inte med och i bland så tar de en hel evighet innan inläggen visas.. Jaja de kanske blir bättre med tiden när allt flyttats klart.

ska börja helt hjärtat på att spela lotto tror ja och köpa triss. Prövar man aldrig så kan amn ju aldrig vinna. Och jag vill ju vinna pengar så de finns ju ingen annan utväg än detta..

Inte länge kvar tills ja ska tatuera mig heller. Vill att de ska va i morgon. Jag vill göra de NU. Hoppas de inte gör allt för ont bara. Jag med min extremt långa smärt tröskel. Ändå ska ja plåga mig med detta  flera gånger :) Men de är snyggt. Jag älskar tatueringar och börjar ja titta runt på nätet så blir ja sittande. De är en drog, de kan ja lova er alla som inte har någon och sitter i tankarna på att göra en. Gör man en så vill man bara ha flera !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0