Helgen i all ära

Har inte varit in här på hela helgen. Har fixat med en massa trots de dåliga vädret. Ja har varit it stallet och tränat hästen och pysslat med han. Igår tog ja med en hel dag i sängen :) Gid va underbart de va. De va nog flera år sedan ja bara låg i sängen och kolla på tv och inte gjorde ett skit. I morse va ja upp tidigt, va ute på promenad men hunden i stormen.. Jädrans va de blåste. Bu har ja städat här hemma, varit ute med hunden och ska ta mig en skön dusch och lägga mig och kolla på superhero movie.. Hoppas den är bra bara. Sedan kommer en ny vecka med nya utmanningar. Mena mog att ja skulle göra en ansiktmask och sätta mig med lite yoga.. Men ja tar de i morgon kväll.. Måste börja med min yoga igen. Den är verkligen bra för mig. för några år sedan höll ja på de jätte mycket. Till och med solen har tittat fram här på kvällen. Hoppas de blir fint väder till veckan nu. Så man kan sola lite.

Ha en trevlig kväll alla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0