Jag behöver en knuff

Ja de gör ja verkligen och de nu. Ja måste börja gå ut och gå på riktigt nu. När ja kommer hem från stallet så blir de ju inget för mig. Bara en massa trött. Ja behöver någon som kan knuffa mig ut för Johan han tycker inte de är alls skoj att va ute och gå. Så snälla medmänniska. Kom och få med mig och hunden ut för guds skull. Vi behöver detta.

Idag är ja fan yrare än den värst fyllan i huvudet. Ingen aning va de beror på. De blir väl så i bland. Tänk om de kunde gå över så bara för ja skulle verkligen behöva träna med hästen i kväll...

Mamma & Pappa drog till varmare breddgrader idag oxå.. Fusk. Ja vill oxå iväg ju. Ligga i en solstol en hel vecka. De är mums de.

Inte vann ja nått på lottot heller. Vilken jävla skit, Ja som verkligen hade sett fram emot dessa pengar så de kunde byggas en rejäl hästgård :) Men de får tydligen vänta ett tag till. Men de blir min tur att vinna någon gång oxå. De är ja säker på.. ( Högsta vinst ja vunnit är en triss och de va 75:-) Så förstå mig om ja känner mig skeptisk. Men ja själv tycker då ändå att ja är värd att vinna alla dessa pengar. Jag om någon lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0