Pain

Idag gör de rätt så gott ont i mina tatueringar.. Sår, Men va fasiken de går ju över och ja är väldigt nöjd med de hela.

Igår kväll va ja pappas flicka och hjälpte han med kiosken i matchen mellan Västanvik-Torsby. Stort grattis till västanvik som som vann. Blev bra kallat på kvällen men en hel del med en jävla massa myggor. De är nog helt meningslösa djur de måste ja säga. Dom kan vi då lika gärna klara oss utan.

Tatuerings mässa i stan till helgen oxå. Tror ja ska förska få med min pojkvän ner och ta en koll. Blir säkert sugen på att tatuera mig igen :)  De är ja iof reda då men och ja vet precis va ja vill ha.

Stor fest till nästa helg.. Egentligen har ja inte så jätte stor lust på grund av lite olika anledningar.. Men de kan säkert bli skoj så man får helt enkelt göra de bästa av de hela.

Har kännt mig som en helt tom människa i några dagarna. Allt känns så jävla långt bort för tillfället. Trött på folk oxå som inte kan ställa upp för andra.  Men Man ska själv va där och hjälpa med allt & ställa upp men inte få ett skit tillbaka.  Blir så trött bara. Tror ja ska börja på att bli mera egen och egoistisk för de verkar som de är så man ska va.  *BLÄ*

Catch you on the flipside*

Kommentarer
Postat av: marie

håller helt med dej ja,få som ställer upp,å det som gör det,är äkta vänner..de andra,kan gott sitta där å tråna sen när de behöver nåt...varför ställa upp? nej ru Åsa,dags å morska till sej,både du å ja

2008-05-22 @ 10:04:04
URL: http://majjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0