Rocky ballboa

De blev ingen träning så där med hästen igår. ja satte på han longerings linan i stället. (han fick träning men inte jag) De gick lika så bra. Den här jävla pollen tar död på mig snart. Är så trött så ja skulle fan lätt kunna stå upp och sova utan problem. Skulle ha hämtat utemöbler igår oxå. Men de blev de då inget av med. Åkte hem och la en ansikts mask i stället. sedan blev de tv.
Min boyfriend kom på att han minsann skulle ut och springa på kvällen och drog på sig sin finaste outfit och drog iväg.. Ja skratta så ja höll på att dö när ja fick se han. (på grund av snygga kläder) tror inte de tog mer än 5 min efter att han sprungit iväg så somna ja och vakna när han kom hem flåsande värre än en kåt älg. Somna näsan med en gång och när kl ringde i morse så va min kropp som bly. Fattar inte efter så mycket ja sovit.

Idag kommer den bästa malin till byn oxå :) Gött de. Va länge sedan ja lekte med henne nu.

Till helgen skulle de vist bli super väder. Då blir de solstolen mina vänner. Så är de någon som vill göra mig sällskap ute på gräsmattan vid vårt sjöläge som vi har så är de bara att komma :)

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0