Utvilad

Igår hade ja en massa planer för va ja skulle göra på kvällen. De blev inget av nått kan ja säga. Hämta Johan från vid 6. Fixade lite mat och sånt efter ett tag. Skulle bara lägga oss i sängen och kolla tv lite när vi hade ätit. Japp där somna vi kan ja säga. Sov hela natten tills kl ringde och man skulle upp och jobba :) Jag som skulle städa för anticimex kommer idag. Ja skulle blogga. Hade en massa saker ja skulle skriva om. Men de blev inget. Har ju hela helgen på mig.

Har börjat göra om min blogg oxå. Så nu sitts de i photoshop och grejas. Men de kommer ta ett tag innan den nya kommer in för ja fattar inget alls överhuvudtaget kan ja säga.. Men ja mixtra lite så ska ja väl få till de iaf till slut. Men som sagt de finns absolut inget slut datum satt :)

Till alla tjejer så måste ja ge ett tips. Har bytta ut många av mina produkter hemma till Nivea young. Jag bara fullkommligt älskar dessa produkter & dess verkan !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0