Ett jävla gnäll

Fy fan säger ja bara.. Nu har skiten börjat igen. Trött som en jävla.. ja jag vet inte vad. Sover skit dåligt & vaknar för de lilla minsta hela tiden. Ja är så jävla trött på morgonen när ja ska till jobbet så de finns inte. Idag tog de mig 1 hel timma för mig att ta mig upp ur sängen när kl ringde. Den ringer ju 04,45 så  dessa timmar på natten är viktiga för mig att ja får sova.. Måste ju sköta mitt jobb till punkt & pricka. Sedan är de ju alla dessa måste när man kommer hem oxå. Det är stallet, hunden ska ut, de ska diskas, tvättas, lagas mat, damsugas.  De blir en del skit efter 2 människor 1 katt & 1 hund kan ja lova. Men just nu så är ja så trött på allt som har med hemmet att göra så ja spyr på de. För de tar tamej fan all jävla tid man har hemma när man kommer hem från stallet. De där med att bara få lägga sig i soffan & va ser tydligen inte ut som att de kommer ske mig. Men idag när ja kommer hem har ja lovat migsjälv att ja ska inte så mycket som stöta i en stekspade eller diskborste.
Ligga i soffan & äta popcorn & känna värmen från kaminen :) De är vad ja ska gör!!!

Vart tar alla pengar vägen ?? Ja fattar inte. Måste va någon mer än ja som har tillgång till mitt konta än ja. Dom säger bara poff. Men ja hoppas att den framtida planen sätts i verk  snart. För då kommer de väl att rulla in lite flera kronor på kontot :) Ja hoppas att de är snart de sker. För Engström ska köpa sig en ny bil :)

Nu ska ja inte gnälla så mycket för igentligen så har ja de jävligt bra :)

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0