Fy fan

Ja de är de enda ja kan säga. Har fått den värsta nackspärren någonsin. Eller ja har ju inte så mycket att jämnföra de med eftersom ja aldrig haft den förut men herre gud va ont de gör. Hände i går när ja va i stllet och hade precis varit ute och ridit. Sa bara pang och ja kunde knappt röra mig. Som tur va så fick ja lite botemedel av snälla yvonne så har ja varit och köpt mig lite orudis idag. Johan passar upp och de kna ja säga att ja är mer än glad för med tanke på att ja inte kan böja och hela mitt huvud sitter snett. Ser bra rolig ut :) Igår när ja kom hem från stallet så hade inte johan kommit hem ännu så ja va tvungen att knacka på hos grannen så han fick hjälpa mig av med ridbyxor & stövlar, Som tur va så hade ja långkalsonger under. Han skratta gott åt mig med när kom och ick på sne :)
Så nu ska ja kurrera mig lite till. Varför visas inget bra på tv när man är hemma ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0