Hur svårt kan de va ??

Ja jag menar de. När man lägger upp kort på internet, hur jävla svårt kan de va att vrida dom rätt då i stället för att en annan ska behöva vrida nacken av sig.. Ett enda litet tryck så är kortet rakt..

Måste nästan tippa lott till helgen. Va ju en massa pengar man kunde vinna.Finns ju tydligen klara sånna man kan köpa. Trodde iof att de  va samma sak som Harry boy  :) Men de va ju trav de.. Inte lätt att veta precis allt. Gud va ja verkligen kan se mig själv med 104 mille. De skulle så verkligen klä mig att ha så mycket pengar. Ja känner de redan nu !!

Sitter och håller mig uppdaterar på min sida med bilar oxå :) Hoppas de kommer in nått riktigt bra snart. Då jävlar slår ja till !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0