Mörker.. Inte min grej

Har fortfarand inte fått över Italien bilderna till datorn.  Men de kommer :) Måste ringa Frida idag. Se om hon kanske vill följa med ut och rida. Ska lösa anlägningsavgift efter jul till Ridklubben så ja kan gå dit och träna sedan när ja vill. Ja är ju så jävla mörkrädd så de är helt sjukt. Inne går du hur bra som helst att va när de är mörkt. Men direkt ja kommer ut så tror ja ju att de står gubbar överallt och ska ta mig. Och inte ser ja ett skit heller. Kan gå med hunden hemma men där har ju en massa gatuljus och bort mitt i smeten lixom. Men skogen. Hallå !!! Där är de ju ingen som kan hjälpa mig när ja väl behöver de. Ingen som ser & hör så får dom aldrig fast mördaren.Så kommer min ande att leva kvar på den här sidan för ja den vill inte över så länge som min mördare inte är fast. Så kommer ja spöka runt och skrämma en massa andra människor så dom måste ringa en sådan där  "driv-ut-spökena-ur-mitt-hem-människa" som kommer och tar bort mig.. Nej de är bättre att ja ringer Frida så hon följer med så vi slipper denna procedur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0