Vad sa Gösta igentligen

Jävla skit. Kallt är de så höll på att frysa fingrarna av mig i morse när ja skulle åka till jobbet. Åker fortfande omkring i pappas bil i ett sista försök & hopp om att han kanske har glömt av eller till och med trivs jävligt bra i min bil Gösta. Trots att Gösta & jag har haft mycket tok i hopp så vill ja inte lämna tillbaka pappas bil. Tycker själv att ja passar mycket bättre i den.  Men ja måste införskaffa en isskrapa till volvon. Pappa har tyvärr inte inhandlat en sådan till denna bil tydligen. Ser inte ett skit när ja kommer ut på morgonen och ska åka. Men i natt ska ja fixa till bränsle väramaern så bilen är varm när ja kommer ut på morgonen. Gud vilka saker dom kommer på. Behöver inte ens en kabel för att bilen ska bli varm. Bara trycka på lite knappar inne i bilen så fixar den till sig så den är varm kl 6 på morgonen.

I helgen ska ja till Ikea med micke och hjälpa honom med inredningen av huset. Fasiken va skoj :) Ja älskar detta. Får se om ja kanske själv kan få med mig en stycke säng hem. Vill så gärna ha den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0