XXX

Ja har varit I borså och hälsat på min broder & hans familj. Alltid lika skoj att komma dit. En liten 5 åring som ska leka precis hela tiden.. Va nästan helt slut när ja kom för de skulle ageras lektant hela dagarna. Mamma & Pappa kom iaf ned planet och trillbringar nu 3 veckor i solen & värmen. Inte ett dugg avundsjuk då ja i stället fick stanna hemma & ta hand om en katt dagarna i ända och vädret och dyng kallt. Jaja de är väl bara att gilla läget.

Snart är de iaf första advent :) Jag älskar ju julen. Den bästa högtiden av alla. Tyvärr så tror ja att jag kommer bli som min mamma och överdriva julen totalt om några år. Känns som ja är på väg dit iaf.  Men va fasiken. Älskar man den så älskar man den !! Ska bara köpa lite julklappar för dit har ja tyvärr inte kommit ännu.Hittar ju alltid en massa saker till mig själv i stället som ja köper :) Bra Åsa !!

Sedan har ja funderat på en annan sak. Va tror ni om att starta en gossip girl i torsby.. Haha :) Tänk er svettningarna i pannan på vissa människor. Men fasiken va skoj de skulle va och gud va mycket skit ja skule få !! Men de skuklle de fan va värt alltså. Tanken är rolig !! Tåls att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0