Brun Björn & Kenny

Igår insåg ja att avundjuka måste va en riktig jobb sak när de väl händer en människa. Igår tror ja till och med att en människa blev avundsjuk på mig.. Får man säga så eller låter man för självgod då ?? Skit samma, så va fallet iaf. Jag kände de klart & tydligt.

Även igår kom sanningen fram en person i min närhet har drabbats av ätstörningar. Uhh.. Ja kommer göra allt för att stötta henne i resan tillbaka till en normalt ätande liv. Världen idag består av alldeles för mycket sjuka ideal och de handlar om bantning precis över allt. Så nu i min stöttning så kommer tvärt sluta läsa allas bloggar som handlar de minsta om ideal, träning & viktminskning. De intresserar mig inte ett skit om ja ska va ärlig.

Idag är de iaf Fredag :) Men gud förstå va ja har längtat. Förhoppningsvis vila bort den här jävla förkylningen..
Ja just de ja. Nu funkar min mobil igen (för stunden iaf. Vem vet när den dör med tanke på all den mängd vatten den fick i sig)  Den har  legat på en lampa här på jobbet och torkat upp lite. Idag när ja kom så va de inge vatten kvar i displayen så ja testa den och den hoppa igång :) Men som sagt, jag har inga större förhoppningar på att den ska hålla...

Kommentarer
Postat av: Eva

shit har inte kollat in här på ett tag, typ tusen nya inlägg ;) he he he

2008-10-16 @ 12:30:17
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0