Dark Dark där ute.

Fick allt tvättat igår kväll.. Gott. Får packa idag. Ja menar hur mycket kan ja behöva ta med mig. Men känner ja mig rätt så blir de väl överlast som vanligt. Fattar inte att ja alltid ska behöva ta med mig så mycket saker så fort ja ska någonstans. Men bättre att ha med än att önska som mamma säger :)

NU är de ju så hörligt väder att ha häst.. I just live it !!! NOOTT. De är lera och grus och lort precis överallt.
Igår va ja så duktig och räka ut en ny foderstat till Frasse. En som till och med blev billigare. Men frågan är om han verkligen får i sig 12 kg Hö alltså.  Ja men nu har 2 st som ja vet funkar så ja får pröva mig fram helt enkelt.

Nu blir de allt till att jobba på här om ja ska få nått gjort denna dag. HAr ju hur mycket som helst som måste va klart inna ja åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0