Fy fan Fy fan !!!

Helvete va arg ja va/är eller va man nu ska säga. Igår när ja kom hem från stallet så skulle ja slänga i en tvätt maskin. Så kom ja på att ja skulle skicka ett mess till johanna. Ja men självklart så så tappa ja väl mobilen rätt i skurhinken... Men herre gud va arg va ja blev. Köpa en ny mobil är då verkligen va ja behöver till utgift just nu...Men fy fan igen !! Ååå, nu är de ilska. Så ni som förökte få tag på mig igår.. Sorry, den jävla mobilen låg i skurhinken. Fy fan ännu en gång.
Fattas bara att bilen pajar nu eller nått... Då sätter ja mig ner och gråter.

Kommentarer
Postat av: Lena

DÄRFÖR du inte svarade på mitt mess igår ;)

Jag skrev att det ska bli skoj att träffas i helgen! Det va ju så längesen! Puss o kram!

2008-10-09 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0