Go morgon

Go morgon på er.

Idag är de äntligen min favvo dag på veckan :) Så skönt. Slutar tidigt gör ja med. Ska ha en total urrensning hemma denna helg. Städa rum för rum och kasta allt som inte används. Kläder tidningar ja rubbet kan man säga. Tycker om att inte ha en massa saker i rummen. De blir så röröigt då. Sedan ska ja börja och tänka på hur ja ska göra med allt i sovrummet oxå. För där måste de hända nått iaf. Satt och kolla igår i kataloger och bestämmde mig för att ja ska skicka efter lite julsaker oxå ja älskar julen och ska ha de riktigt juligt hemma detta år !!
Men.. Nu ska ja gå och kolla på en lägenhet i morgon. Se om de kanske är nått som man kan tänka sig att bo i. Är ju så dyrt i allén men herre gud va ja trivs bra, Vill inte bra gärna flytta därifrån alltså. Så som ja sa igår till J att om ja ska flytta så ska lägenheten va jävligt fin !! Så vi får se. Jag återkommer med svar. Känner att ja måste tänka på K oxå. kan inte bara bosätta sig mitt i betongen med inte ens en liten gräsplätt utanför. Hemma är de ju så fint. Man kan bara ta med han ut och sätta fast han när man är ute för vi har en sådan stor gräsmatta. Men som sagt vad. Vi får se.

För övrigt så ska ja låna din pojkvän idag Lena :) Vi ska kolla på Rally brudar. Har ju inte sett den ännu så de ska bli spännande. Ska bli skoj att se när man vet att man känner igen miljön och en massa folk :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, ta för dig Åsa. ;)

Jag vill också se Rallybrudar juh! Ni får itne skvallra om handlingen bara nu!



Vi hörs stumpan! kram kram

2008-10-17 @ 14:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0