Ledig fredag men jobb.

Idag är ja egentligen ledig. Men sitter nu halv 6 på jobbet ändå. Álla vi som va iväg på resan va ju borta i 3 daga med fullt betalt så vi gjorde upp att 1 av dom dagarna skule vi jobba igen. Funkar helt ok för mig. Har en massa fix att göra här så de va bara bra.  Min extra familj är bort så nu har ja hela ansvaret för våra hästar. De är allt rätt mysigt att gåå där och dola helt för sig själv :)
Idag hoppas ja verkligen att ja får min bil lagad och att de är de felet som dom tror att de är. För blir är de det andra så blir de genast en massa dyrare :( Skit bil.
Ska se om ja inte hinner och lägga upp lite kort här i kväll från resan. (om ja hinner )

Kommentarer
Postat av: emelie

hehe , jag ska ta kort på hela huset när det inte ser ut som ett renoveringsobjekt.

Fast de börjar som tur ta form nu med allt.

så bilder kommer! ;)

2008-10-31 @ 06:39:40
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Andreas

Vill se foton från Torsbys Halloweenfirande

2008-11-03 @ 03:51:17
URL: http://pacmanpoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0