Man måste upp på morgonen

Tisdags morgon.. Mina ögon får jobba hårt för att inte stänga sig.. Blir snart pigg. Bara ja får komma igång lite här.
Som ni dom flesta vet så va de ju karlstad som gällde i helgen. Bästa Kajsa hade 25- års kalas. Fy fasiken va skoj de :) Många goda skratt i ett underbart sällskap. I love you alla :) Måste säga att kvällen gick jävligt fort dock. Helt plötsligt skulle vi åka hem & då hade jag & johanna stått på dansgolvet och varit totalt galna. Jisses va varmt de va. Toppen rjejen Maria kom och hämta oss på natten. Vilken guld pärla !!!

Till helgen blir de totalt nyktert. Trots att ja är sugen på fest. Men som sagt.. Måste hålla i pengarna nu när de snart är resa !! Nästa vecka så.  Satt & kolla på bil igår oxå. Hitta mig en bil som ja tror skulle kunna passa mig som handen i handsken. Men de är ju så jävla mycket pengar... De gör ju ont i plånboken. Ja jag får se hur ja gör. Får verkligen suga på karamellen ett bra tag till. Kanske borde vänta 1 år till. För då har ja ju inte ett enda lån sedan. Och de vore så skönt.
Som sagt, de tåls att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0