Som en fylla

Jädrans va de snurrar i mitt huvud. Måste va febern som slår ute på sitt rätta jag nu.. Ja är så yr så ja kan knappt sitta still på stolen här ju. Va ju bättre när ja kom hem från jobbet igår. Jag som behöver göra en jävla massa pyssel med min häst idag oxå. De går säkert över under dagen.

Snart bär de iväg på hemliga resan oxå :) Fasiken va skoj. Ska bli skönt att va lite ledig i några dagar. Är bra nyfiken på vart vi ska.  Jag har mina små funderingar på vart de kanske bär. Men vi får se.

Måste verkligen göra en tripp till ikea oxå. Alla goda doft ljusen är snart slut & leva utan ikeas vanilj ljus går inte. Så ska ja ju köpa en ny sängram oxå. Bara måste de nu. Har en massa saker ja msåte köpa men får väl ta en sak i taget...

Ha en bra dag alla där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0