Go morgon.

Morron alla. Idag är de fan en tröttsam dag. Är jätte trött verkligen och inte nog med de, gisses nu jädrans kommer de gula.. Min bil hade ett lager av gut på sig när ja kom ut och skulle åka till jobbet :( Näsdroppar, blå tabletter och en näsa som känns rudof med röda mulen.. Ja ja.. de ger sig snart.
Igår kunde ja verkligen va ute och rida i kortarmat :) Ja men hur skönt är de inte !! Va duktig och städa bilen igår oxå. Oj oj va fin den blev. ska bara åka till OK idag och köpa mig ett kort och köra in i makinen för inte tvättar ja då bilen för hand iaf.. Herre gud va drygt. Ja hoppas att servicen i morgon inte blir allt för dyr.. Skulle ju gärna vilja spara lite mera extra pengar tills vi åkar så ja kan köpa mig mycke fint där nere :) 28 dagar kvar tills ja får hoppa i mina ny inköpta bikinis :) Ja längtar kan ja lova !!!!!! 


      

Snart äntligen lite ledigt oxå !! Ååå va de ska bli skönt. På torsdag ska vi elda brasa hemma oxå. Sören är självaste eldmästaren :) Men de är allt bra mysigt med eld !! Tycker de ska bli super skoj ja och sedan skutta ner till faktoriet glada i hågen som bara den :)
Igår måste ja iaf ge dagens ros till våra undebara grannar. Där är dom i norge och kommer hem med mitt favvo godis allt bara för att göra mig glad :) Ååå ja blev så jätte glad och ja åt som en tok igår trots att ja inte får äta godis på veckan igentligen med de sket ja i !! Ja åt så ja såg ut som en saltpinne till slut ! Nu är allt för goda ni 2 :) Pöss på er våra sambo grannar ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

vart haru köpt den svarta????

VILL Ha!

2009-04-28 @ 16:50:17
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0