Gott i munnen.

Igår när ja kom hem från jobbet så blev man bjuden på fika. Låg i soffan när hela klanen kom in med både kaffe och gott till :) De va allt mums i munnen de !! efter några timmar när de spelades guitar hero så va ja tvungen att dra mig till stallet och ta hand om en super smutsig häst.. Gud hur han såg ut. Lera på alla dess tänkbara ställen. Väl hemma så blev vi bjuda på mat av våra kära grannar.. Hör mia ja säger nu mera VÅRA grannar.. haha :) Men hornen är ju redan i fönstret så de är ju klart lixom ;) Som tack för de utsökt goda så bjöd vi på kaffe.. Så där satt vi ute och drack kaffe ända tills kl va närmare 9.. Men då började de allt att bli lite kallt och sängen väntade.
Ja hoppas verkligen på kanon helg nu så de lilla som smides igår kan utföras. Och ja ska äntligen få skor på min häst så ja kna gå ut och rida :) Ååå va lycklig ja kommer bli.

Idag får de nog bli en sväng i rumpdödar backen som ja har döpt den till tack vare Johanna :) Se om ja får med mig någon annars så får de bli ja och ipoden som drar iväg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va mkr du rör på dig, får ångest ;) haha! Jag önskar att jag fick 7 timmar mer varje dygn, för nu har träningen verkligen blivit försummad =( Allt bra???

2009-04-23 @ 13:57:54
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Eva

okej, aknske bara den uppfattningen jag fick när jag kollade din blogg nu =) ahaaa, allergi, trkigt!? Vad e du allergisk mot? Om man får fråga (behöver inte svara=)) Jo´rå, det är väl okej med mig, mkt jobb och skola och mycket räkningar! Annars är det bra =) hehe... Vad h

änder i helgen dåååååååå?

2009-04-23 @ 14:13:57
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahahaha,,,,men du vet har inte tagit hit blomkrukan än!!!!:)

2009-04-27 @ 10:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0