Idag i morgon.

I morgon är en annan dag som dom sjunger, och tur är väl de. Igår kom min kära sambo hem lycklig som ett barn på julafton. Han hade äntligen fått den nya häftiga, super bra, coolast ja helt enktl bäst tv :) Ja citerar -de är en Led Tv. Som ni vet så är de ju ute med plasma och LSD..   ;) Haha.. Ja fattar inget ja, men tydligen så ska bilden va betydligt mycket bättre och de finns en massa super viktiga och bra funktioner på den.  Han är ju bara för söt den mannen.

Tror ja hade en sådan där vision igår om vilka man ser som sina närmasta vänner och vilka som står en närmast lixom. När man börjar på att fundera så varför bara nöja sig med de halv bra. Nej man ska bara ha dom bästa alltså. De är dom som gör en lyckligast. Så de kommer ja att tänka på i fortsättningen. Vänner som man möts halva vägen med som alltid finns där och INTE BARA kräver en massa saker hela tiden. Nej dom bästa helt enkelt :)

Va ja längtar efter att de ska bli varmt och massa grönt. Så man kan sätta fram utemöblerna på riktigt och montera i hopp poolen :) Ja de kommer bli grejer de näre ja får ligga där i mina nya fina bikinis som ja har köpt mig och endast inbjudan får komma och plaska :)

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag anmäler mig till VIP listan! :D

2009-04-15 @ 11:57:06
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0