Ja Överlevde..

Besöket gick bra :) Samma tjat bara att mitt bmi är för lågt och att dom helst vill att ja ska lägga på mig lite mera för att få en"trivselvikt" haha :) Va fasiken... Trivselvikt skulle ja mer vilja ha till min trivselvikt och inte till deras.. Har fått smida om mina planer lite oxå inför kvällen.  Kom ju på att bilen måste städas och tvättas eftersom ja ska lämna in den på service och som den ser ut så vägrar ja att lämna i från mig den. Då kommer ja ju få skämmas ögonen ur mig.. Här snackar vi bil med allt som innebär vår, häst och hund alltså. Shit men de är tur att ja har fått en press på mig så ja inte har nått annat val idag.

Hitta denna snöiga bild i datorn, Och va ja kände att va underbart de är med vår !! De går inte att beskriva...



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, se den!! BRA!!

2009-04-27 @ 21:57:23
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0