Lera, de finns de gott om nu.

Här sitter man på morgonen nu med en kopp kaffe i handen. Men de va behövlig kan ja säga. Ögonen är trötta som bara den. En massa att göra har ja med. Slutet på veckan, Härligt !! I helgen tror ja minsan att vi skulle ha trädgårds dag ute :) Mysigt. Göra lite fint inför sommaren. Igår när ja kom hem så hade killarna varit så duktiga och sågat ner alla stygga små trän. Fram kom hema vattnet. Inte alla som bor super centralt men har sjöläga som vi har :) Gud va ja älskar mitt hem. Måste va de bästa lägenhets stället i hela torsby. Lätt !! Många mysiga grill/fika stunder i sommar med mina godingar !!

Städa bilen är ett måste som ja är tvungen att ta tag i under helgn oxå. För nu tror ja att ja har hela stall backen med mig i den :) haha. Kanske skulle föröska ta en dusch på min häst idag med för jädrans hur han ser ut nu. Kvittar ju hur mycket man än borstar så försvinner inte leran. De är så in gnuggat i pälsen så ja herre gud.

Nu har ja en ny vision om hallen hemma oxå. Måste bara höra med kärleken först så han tycker att de är oki så ja inte kommer på en massa saker som han tycker passar alls i hemmet :)

För den delen. Är de någon som har lite tips. Ja behöver de nämligen. Vi har ju såna där super snygga djupa fönster hemma. NU vill ja ha bort gardinerna och sätta upp nått annat. så ja fundera på hiss gardin men hur blir de egntligen när man har såna där super djupa fönster. Blir de verkligen snyggt ? För man måste ju sätta dom utanför fönstret. Annars så kommer de väl att se ännu konstigare ut känns de som, alla tips tas emot gladeligen kan ja säga !!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

jag har hiss, om du klickar in inredninga arkivet på min sida, eva

2009-04-17 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0