Ponnys

Ja nu har min extra familj dragit til Florida. Kvar hemma med en gäng hästar blev ja :)  Men de gör mig inget att få va i stallet och pyssla och dola. Igår bar de till ridhuset och träna. När ja efter 3 timmar senare landade i soffan hemma så trodde ja ärligt att mina ben skulle gå av och ja kunde knappt gå.. Vilken härlig dag de kommer bli i morgon for genom mitt huvud, Ja komemr förmodligen inte ta nig ur sängen och såg hela bilden framför mig hur daniel skulle va tvungen att putta mig ur sägen..men kan man tänka sig, när ja vakan i morse så kände ja knappt inget alls. Kunde skutta omkring som inget hade hänt. Ja som hade förväntat mig träningsverk delux.

Grattis till babe som va så duktig och spela igår på världens alla matcher hit och dit, vann gjorde han så nu blev plånboken X antal tusen tjockare !! Duktig. så där kan du få spela varje vecka om du vill :) Vi har ju hål att stoppa dom i baby om man säger så ;)

50 Dagar kvar till man sitter på flyget. Va ja längtar. Bara de ser till att bli lite varmare så kommer de bli absolut bäst !! Men som sagt vi håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Daniel

tack hjärtat:) jag ska försöka fortsätta så varje vecka de lovar jag,hehe.. så vi får råd med allt vi drömmer om älskling;)

2009-04-06 @ 07:51:04
Postat av: emelie

.. jag är inte alls avis på er!

.. vi kolla på resa o sticker i juni.. wihi!

2009-04-06 @ 17:41:48
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0