Rensa huvudet en sväng.

Va tvungen att sätta mig här en sväng. Blev så akut trött i huvudet av jobbet. Är tusen saker som ska fixas inför i morgon så ja borde verkligen inte sätta här men  ibland så bara måste man stänga av allt.

Ska gå och stoppa i mig lite frukost och duka upp piller bordet :) haha jädrans va tabletter ja äter för tillfället, de är för allergi, kosttillskott, rensa bort slaggprodukter och lite där till :) haha men jädrans va bra ja mår i skrutten kan  ja lova.

Insåg att ja hade glömt av mina vindruvor på bordet när ja gick hem i torsdags för när ja tittar på dom nu så ser dom allt annat än ätbara ut iaf.
Nu blir de som sagt frukot. Rostat bröd och proviva. Mums i magen.

XXX

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snacka om att gå på tabletter!! Unerbara allergi!! Aaaggghhh!! Har väl ett helt jävla medicin skåp som jag stoppar i mig varje dag! Usch, fy & blä! Suck.. Men men.. Det var min lott i livet det!

Frukost - låter inte dumt alls!

Det kör vi på!



Ha en toppendag bästaste Åsa-gåsa!

2009-04-15 @ 08:28:26
URL: http://hannibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0