Sprick mätt.

Ja är så mätt i magen så ja tror ja spricker snart. Har varit ute på leverantörs lunch. Fick bli spätta och ja åt som bara den. Till slut insåg ja att de går inte att trycka ner så mycket som en smula till i min mage för då spricker den :)
Slutar snart för dagen iaf. Då ska ja hem, hämta min bok och ut och sätta mig i solen. Är på slutklämmen nu så de är spännande. Måste köpa mig nya böcker så ja har till resan. Måste alltid ha nått att läsa.

Ja älskar egentligen att läsa böcker menden senaste tiden har ja läst väldigt lite och ja vet faktiskt inte varför :( Men nu i sommar ska ja läsa massor när ja ligger i poolen i min flystol :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh:( gött mä en liten plaskdamm =) inga planer, plugga vet du!

2009-04-23 @ 20:14:08
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0