Up and away

Känns som ja blivit överkörd av ett tåg i kroppen på grund av olika anledningar.. Helt totalt slut. Skönt att de snart är helg så ja får sova lite. De behövs lite. Ska försöka ta mig ut på en ridtur idag för de skulle ju bli lika fint väder idag som igår om ja fatta rätt. Behöver ut, rensa hjärnan och hela kroppen !!
Just nu vill ja bara att de ska bli 26 maj så ja får lämna sverige för en stund. Bara få va i närheten av människor som gör mig glad !!

Ikväll ska ja gosa ner mig is offan och titta på favvo programet vid 9 :) Ja längtar redan !!






Kommentarer
Postat av: emelie

busvissel on the ladies.

2009-04-02 @ 17:07:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: addan

Det fanns mycket att läsa i din blogg som

jag tyckte var intressant. jag gillar hur

du skriver och jag undrar vart du får alla

ideer ifrån?



// kram

2009-04-06 @ 23:38:50
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0