Ett hjärta som är utlånat på livstid.

Idag när ja sitter här på jobbet och lyssnar på sån här godis musik för öronen så känner ja hur fruktansvärt lycklig ja är. Hur bra ja mår, Va ja älskar mitt liv och va ja inte skulle vilja byta ut en enda del ur de. Ja älskar alla människor som förgyller min dag, som ger mitt liv en mening. Alla mina underbara, min vackraste vänner. De är människor som ja aldrig skulle klara mig utan. Dom har funnits där i vått och tort. Natt som dag. Bättre vänner har ja aldrig kunnat önska mig.
Jag har en familj som är den bästa i världen. Va gjorde man utan dom !?
Och en pojkvän som ja älskar över allt annat på denna jord. Han är min styrka. Han är min andra hälft. Han är verkligen han med H resten va mitt liv.

De är härligt. De är de här som kallas livet :) De kanske inte gör så mycket att ja fått börja jobba igen.. Ja är ju trots allt Lycklig :)



Kommentarer
Postat av: marie

Åh va härligt Åsa,du är så värd detta!!

2009-08-04 @ 11:17:54
URL: http://majjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0