Detox.

Funderar strakt på att köra en detox kur igen. Känns som kroppen behöver de inför våren som är på ingång. Samtidigt passa på att lägga om matvanorna helt. Känns som de inte vore så fel. MAn känner sig så "ren" i kroppen efter en sådan kur. I love it. Ät mer av mina älskade wookade Grönsaker :) De är ju så jädrans gott. Blivit så duktig med kaffet oxå. dricker aldrig kaffe på jobbet mer. Börjar bli äckligt att röka oxå så de kan ju inte bli bättre :) Fast just efter maten & när man dricker vin då är de allt gott att ta sig en rök måste ja erkänna. Men eftersom våren är på ingång och träningen med hästen ska börja på allvar så vore de ju klokt att ta allt samtidigt. Få hela hälso grejen samtidigt. Frågan är bara hur uppskattad ja kommer bli med maten.. haha :)
Tänk om någon vore sugen på att häng på att gå med på  promenad när ja ute och promenad rider min häst :) få lite sällskap på vägen. Någon att prata med lixom. Blir så ensamt i bland när man inte har någon att tjöta med alls. Så är de någon som känner för att få röra på sig så följ med mig säger ja bara :)

xxx


Kommentarer
Postat av: ewa

jag är med! Utan tvekan! =)

2009-02-11 @ 14:32:56
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: emelie

vad kör du för detox metod?

2009-02-24 @ 11:42:21
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0