Äsch...

30 års kalaset va super :) Fasiken va skoj ja hade !! De kändes även på söndag när man vakna... Uhh.

Ibland så ska man nog inte förundras över hur folk är egentligen.. Men ja kan inte låta bli. Ser dom inte att dom gör bort sig. Tänk om dom kunde ställa sig utanför sin kropp för bara en liten stund och se sig själv. De skulle ju bli pinsamt, men samtidigt så undrar ja om folk med den "störningen" på hjärnan är kappabla till att se sådant. De känns inte så för då skulle dom ju aldrig va som dom är. Ja kan inte göra annat än skaka på huvudet & skratta åt dom :)  Ja har så många typ exempel som ja skulle kunna dra upp här men de tänker ja inte göra. För att häng ut folk på internet är inte min grej. Borde inte va någons grej heller för den delen.
Men samtidigt så kan ja inte sluta och tänka på varför de får folk till att göra som dom gör ? Ja fattar inte. Göra andra illa eller tro att att dom gör de rätt på sitt vis fast hela omgivningen bara skriker stopp. Ja skit samma. Bara dom låter mig & mina nära & kära va så får dom göra va dom vill :)



Kommentarer
Postat av: Eva

Va dkul att du hade roligt! Såg dig inte så mkt.. Hade också trevlgt! det va en lyckad fest!! Nu kan v ta en promenad i solen någon dag tycker jag =)

2009-02-09 @ 12:17:06
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Eva

SANT! Längtar efter att bli klar med 2 av 4 kurser nu så ag kan leva lite mer. friskis, är det ngt för dig??

2009-02-09 @ 13:04:12
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0