Händelser

Ja eftersom vi bor i torsby så antar ja att nyheten spridit sig att ja nu mera lever själv. Jag Katten & Hunden. Tråkigt att de blev som de blev.

Just nu så känner ja bara för att ta ledigt från jobbet. Ut och resa, upptäcka världen. Blir iaf en roadtrip med Kajsa i sommar. De kommer nog bli skoj. Känns bra att ha nått att se fram emot nu.

Ser bra ut för mig på bilfronten nu oxå. Fy fasiken va skönt. JA vill ha en ny bil NU !! Har min underbara Pappa & Mamma som fixar och dolar och hjälper mig. Utan dom vore ja inte ett skit !!!! Dom är helt klart dom bästa av alla !

Jobba lite till nu. Har fortfarande inte fått någon blogg lust. Men de kanske kommer tillbaka i takt med att man börjar må lite bättre.

xxx

Kommentarer
Postat av: Eva

åh... hoppas du är okej! Hälsningar en so INTE viste..

2009-01-12 @ 13:52:02
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0