Jaha...

Men shit va halt de va idag när ja skulle åka till jobbet. Kunde lätt ha tagit med mig Torg muren :) Haha.. Äntligen onsdag iaf, de finns ett slut på veckan och i ja längtar till i morgon kan ja lova !! På fredag ska ja till mickis och göra mig fin i håret igen. Ser ju inte klok ut nu längre.. Helgen ska spenderas på ett väldigt stilla vis kan ja lova !! Massa godis ihopp kurad i soffan. Mums. Kanske försöka ta mig  ut på en rid tur. Idag ska LInda rida så ja är helt hästledig. Känns faktiskt väldigt härligt. 
Var och varannan människa ska ju ut och resa nu. Både Linda & Marie ska iväg med sina partners och gotta sig i värmen. Usch för er. Ja ska komma ihåg detta och bomba din blogg marie när du är borta ;) När ja själv får stanna kvar i detta jävla skit land. Javill väl oxå ligga i en solstol med med en öl i handen ( som ju ska lära mig att dricka på riktigt) Bada i super blått vatten och bara slappa. Men nej då ja ska jobba och springa runt i den här jävla slasken. Ååå skit oxå.
Min extra familj ska dra till Florida oxå. Alla åker verkligen. Men Engström stannar hemma och håller ställningarna hon :)
Nej en kopp kaffe så kanske min arbetslust kommer tillbaka. För nu är den långt borta.

XXX


Kommentarer
Postat av: marie

haha men lilla Åsa,följ med =)

dricka öl ja,visst låter det gott!? (är heller inge bra på just ölandet,men drack kaffe 2 dagar i veckan nu,det är bannemej vuxenpoäng) haha,ja bomba min blogg du,välkommen ;)

2009-01-22 @ 20:52:01
URL: http://majjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0