Nu är de min tur att skina :)

Ja äntligen :) Mår super nu. Nu jädrans har de vänt. Allt bara går min väg nu :) Och de är ja så värd !! Ska bara ordna upp de sista med ekonomin nu. så de blir 100 % ordning på den igen sen jävlar :) Få en massa pengar kvar efter alla räkningar har blivit betalda. De va länge sedan.
Igår börja vi med fas 1 med att göra om hemma. Dessvärre va ja på mindre bra humör hela dagen igår och tyckte inte att nått passa någonstans så mina 2 "inredare" va nog bra trötta på mig ett tag :) Ja gnällde mest i början. Men sedan mjukna ja allt upp och ja insåg att de blev en jävla skillnad, (absolut till de bättre)  Men de är långt kvar. Soffa ska ut, säng ska ut, datorna ska bort i med en ny och garderoberna ska flyttas från sovrummet och försökas få i i de lilla rummet på nått bra vis 4 nya stolar ska införskaffas. Men när de är klart så är ja helt övertygad om att de kommer bli toppen. Är ju så jävla skoj att göra om :) Ja älskar de !!

Idag är de fredag iaf och när ja slutat ska ja till mickis och bli fin i håret igen. ska bli härligt att få glida ner i stolen och babbla om allt nu :) Bli pysslad i håret i flera timmar och dricka en massa kaffe.

Dagens puff och eloge går idag till grannen som ja är stolt över !!! Nu är de hans tur :)

Kommentarer
Postat av: marie

fan va gött för dig Åsa!! Gla för din skull=) KRAM

2009-01-23 @ 16:33:01
URL: http://majjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0