Nyfikna

Ja märker verkligen att Torsby är som annan värsta skvaller håla. Efter händelsen i torsdags kväll så har inte min blogg varit under 50 läsare/dag en enda gång. Ja vet inte om folk bara är nyfikna eller om dom gottar sig i andras olyckor. ja vet några som är inne och läser som är värre än dom värsta svaller tanterna... Jag skulle så gärna vilja skriva namnet/namnen men då blir de bara ett jävla liv :) De räcker för mig att ja vet iaf. Jag har min underbara bästa vänner som ja kan ventilera mig med och där stannar allt ja säger. De är en underbar känsla att veta att man har vänner av den bästa sort !! Skulle aldrig byta bort en enda en.

Madde & Lena kommer hem till helgen oxå. Dom vill att vi ska festa. De vore så himla skoj att gå ut med dom och få ha roligt för en kväll. Men ja vete fasiken alltså..

Kommentarer
Postat av: Hanni.

Det är klart att dom gottar sig i andras olyckor.. jisses.. dom har ju inga egna liv, därför!!

2009-01-15 @ 12:36:45
URL: http://hannibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0