Safari.

Helgen i all ära har varit tok stilla. Film, flera ton av godis & hockey. Mer än så har ja inte gjort. Kasta ut löite saker från mitt hem igår så micke fick komma och hämta :) Ja ville bara inte ha de. passade inte in och de är på tok för mycke saker. Så idag ska ja föröska att få in de som ja menat mig i lilla rummet. Om de nu går. Kanske blir tok kontsig. Men de är värt ett försök iaf :) Sedan blir de köp av färg och måla en fondvägg oxå. De blir nog grejer detta !! Men har fortfarabde inte bestämmt mig vilken färg ja ska ha på den. Rummet är vitt. Nya sängramen är i grått tyg så ja vete fasiken vilken färg mans ka ha. Tips någon ? Skulle kunna tänka mig en grå vägg men de blir nog dumt med tanke på att sängen är grå.. Ja jag vete då inte.

Idag släpps Bruce biljetterna. Gud va fint de vore om vi kunde få några där nu dirket så dom slipper bli så jävla dyra. Får hålla tummar :)

I morgon ska ja äntligen få hämta min pärla :) Va ja längtar. Ska se om ja inte kan få med mig någon mera så ja slipper åka själv från Götete. Pappa & mamma kör mig ner. Men sedan ska man hem oxå. Då vore de allt nice att ha med någon mera i bilen. Men vi får se. Får proppa ipoden full med musik :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallååååå! :)

Va trevligt.. Du såg inte massa folk som höll en jävla massa låda på restaurangen.. Hahaha! ;) Det var isåfall INTE jag med vänner!! asg Bara så du vet menar ja..

Svart fondvägg isf. Om rummet för övrigt är vitt & sängen är grå.. mmmm.. det tror vi..

Guuuuud va kul med ny bil? Märke? Model? år? :)

2009-01-26 @ 09:24:29
URL: http://hannibabe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Neeej va kul!! :) Grattis!

JAg var jättenöjd med S80 vi hade, automat, ny modell. Den sålde vi ju. Kan sakna ibland känner jag! =/ Men den har vi nu är inte så dum heller.. hihi.. En Hyundai Santa fe, stadsjeep, svart -05. Gör snygg! ;) Stor som attans bara.. hehe. Guuud va kul o hämta den imorn då! :)

2009-01-26 @ 13:14:01
URL: http://hannibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0