Shit

Nu va de tusen år sedan ja varit in här. Har inte riktigt hunnit alls kan man säga. Julledigt :) Då får man passa på att göra en massa saker som man i vanligt fall inte riktigt hinner med. Fast ja har slappat jävligt mycket oxå de måste ja erkänna. Har inte haft blogg lust över huvudtaget. Inte ens varit inne och läst några. De har lixom kvittat helt.

Har ni avgett några nyårslöften då ? Själv brukar ja lsrig göra de för ja kan aldrig hålla dom. Men detta år har ja iaf lovat mig själv att börja lyssna mer på mig själv & min kropp. Måste lära mig att bli lite mera ego tror ja ! Jag är egntligen ingen ego människa men va fasiken. Någon måste man ju bröja och sätta ner foten. '

Om 2 dagar ska ska ja börja jobba igen. Väldigt blandade känslor. Ja börja jobba samtidigt som ja inte vill, men ja måste börja få strutur på livet igen. Känns som ja bara sover bort dagarna och de är de värsta ja vet !!

Äntligen så fick ja träffa johanna idag :) Åå som ja har längtat & saknat henne när hon varit borta. MIn stötte pelare !!

Ni får alla ha en trevlig kväll iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0