2 dagar.

Nu är de bara 2 dgara kvar till semster. Känns just nu som en hel evighet med tanke på hur jävla trött ja är i kropp & själ. Vaknar varje morgon med huvudvärk på grund av att ja är så jävla trött. Men som sagt.. Bara 2 dagar kvar. Sedan får ja slappa i 4 veckor. Inser att min första semester vecka kommer bestå av väldigt dåligt väder men va fan gör de. Ja får va ledig iaf och bara va. Ska åka förbi katten i oleby och hästarna direkt ja slutar idag sedan ska ja lägga mig och vila innan ja ska iväg med Hanna & Johanni på Binog. Tänk om man kanske kunde vinna en massa pengar idag. Då vet ja precis va ja skulle göra. Typ en sisodär 10 tusen skulle sitta fint :) Men de blir en avkoppling iaf och de är precis va ja behöver efter den här veckan.



Kommentarer
Postat av: PartyMastern

Jag har semester nuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Ska int sätt min fot i Nörj på 4,5 v!! Kaffe imöra för att fira ell??

2009-07-02 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0