En liten tur

Nu va vi hemma igen från våran tripp till Borså till Broder. Skönt de va att komma iväg en sväng. Dracka & åt massa gott i några dagar och bara mös med familjen :) Självklart är man tvungen att shoppa lite när man väl är alla affärers mecka. Lite nya fina saker till hästen, En ny säng till hunden och lite kofftor, skor,byxor och smått och gott.

Just nu väntar ja på att mitt allt ska komma hem så ja får se nya bilen som Han, Fredrik & Lars är och hämtar. Ska bli hemskt spännande att se den. Har ju bara sett den på bild på nätet. Spännande :)

Annars så tycker ja att ja har varit väldigt effektiv idag. Ja har hunnit med att rida, tvätta en massa maskiner, städa lite, gått promenad med Kingsan. Ja har till och med hunnit att sova en sväng till Morden i midsomer. De är ju bara för bra de :)

Men nu börjar jobb ångesten att komma på riktigt allvar kan ja lova. Fy fasiken. Idag börjar ja fundera på om ja verkligen har haft 4 veckor redan för tiden har gått ALLDELES för fort. Hmmm...

Ska försöka ta mig till Toria och handla lite nu, för i kväll ska tror ja jag ska göra hemmagjort vitlöksbröd med smörstekat kantareller som ja och mickan va ute och plocka igår. Första gången i mitt liv men vi fick allt med oss en del hem.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0