En lång dag så ja spelar musik som en tok

Ja då va de sista dagen på arbets veckan igen då. Härligt måste ja säga.

Har valt att låsa upp min blogg tillbaka. på en dag så ökade mina läsare med 50 st :) Haha.. Ärligt alltså, har ja ett sådant intressant liv alltså. Ja men de är ju härligt att folk vill läsa. Trodde inte att de skulle bli så... Jaja ni som läser får ju gärna skriva en komentar, har mina trogna läsare som skriver en rad då & då.. Tusen tack för de !!!! :)

Har iaf en miljon saker att göra idag när ja slutat. 

*Raka vägen till stallet & rida
*Blommorna ska fixas till Majstången som ska pryda vår trädgård
*Tält, stolar och bord ska vi iväg och hämta
*Ska städas hemma innan fin besöket kommer i morgon :)
*Måste handla oxå för de finns de inte tid med i morgon.
*Måste tvätta oxå.

Så man kan nog säga att de blir arbetsdag Nr 2 när ja slutat här.
Men de är bara midsommar 1 gång om året och ja vill ju att de sak bli en toppen dag i morgon !!

So long my Stars



Kommentarer
Postat av: emelie

jag kommer aldrig sluta läsa din blogg kära vän <3

2009-06-18 @ 11:20:49
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0