Jag vill hem

Äntligen så kunde ja sätta mig ner för en liten stund. Har sprungit runt värre än en kanin just nu. Men äntligen så är projekt nr 1 klart för dagen och de är bara att fortsätta med nästa.
Känns som de är åska i luften idag för jösses vad mitt huvud är tungt. VIll bara hem och lägga mig i soffan. Men har så sjukt mycket att göra hemma och massa saker är de framöver nu. Varje helg är uppbokad tills ja vet inte när de ska lugna ner sig. Hela min kropp bara skriker stress och ja jagar upp mig igen. Varit hemma i 2 dagar och har redan lyckats fått tillbaka den härliga magvärken. Stress på jobbet, stress när man kommer hem. Dygnet skulle behöva ha fler timmar och ja skulle behöva mindre att göra varje dag. Men vinden är nu ett måste eftersom de har hållits på länge där och de finns väl flera ton med skit som kan kastas. Fler måste Måste oxå.. Gud ja blir tokig, va skönt de vore om man bara kunda ha 1 dag, då man inte kände sig totalt slut på både energi och ork. 1 dag.. de är allt ja begär. De man inte somna innom 2 minuter så fort man la sig ner och de enda man vill gröa är att krypa ner under täcket och låta världen försvinna och bra få sova i en evighet. Ja tror ingen förstår...




        

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0