John Blund vill inte lämna mig.

Herre min skapar va trött ja är i ögat idag.. Ändå gick ja och la mig väldigt tidigt igår och somna som en stock väldigt fort. Men kroppen säger bara sova sova.

Tur att de verkligen är semester snart. 13 arbetsdagar sedan är de bara slapp i 4 veckor. Gud va underbart !!!

Ja är sugen på att åka igen oxå :) en rest resa bara till värmen för här blir de då aldrig varmt. 4 grader hade ja när ja åkte till jobbet nu på morgonen.. Skit, Och de här ska kallas svensk sommar. När får ja äta alal dom här goda svenska jordgubbarna ? Ja förmodligen inte just nu iaf. Tänk om man kunde stämma väder gudarna, då skulle ja göra de direkt. De är vid såna här tillfällen som man skulle ha bott i USA. Där kan man stämma allt och alla.

Igår va ja duktig minsann. Jag och Frida skurade ur våra boxar i stallet. Ja har bara dörren kvar, tog slut på varmvattnet och eftersom Frasse äter på hela dörren så är de inte lätt att få av med kalllt vatten. Så idag ska hagen göras klar och hästen ska få sig en konditions tur.

Måste städa lite hemma så de är fint när vi får finbesök från staden oxå ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Wiiihiiii!! Det är JAG som är finbesöket, everyone!!!!! =) (I think!?) Hahahaha..

2009-06-16 @ 14:25:48
URL: http://hannibabe.blogg.se/
Postat av: marie

åsaåsaåsa,jag äter svenska jordgubbar precis nu=) å gjort senaste veckan,utanför pekås har de goa svenska=)

2009-06-16 @ 18:14:22
URL: http://majjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0