Nu får de va nog.

Nu lägger ja ner för idag. Värmen i detta hus gör de helt omöjligt nästan att jobba. De är nästan varmare  inne än ute. Direkt man rör sig så känns de som man blir den svettigaste människan ever. Men som tur va så har ja sett att Ac gubben har kommit hit så ja hoppas verkligen att han får igång de hela.

För den delen så va ja och grannen på bingo igår oxå. Jävla skit bingo. Vann inte ett rött öre. Vi va båda 1 nummer i från några gånger. Men får ta nytt försök nästa vecka. Men de va jävligt mysigt och avkopplande att få sitta där i lugn och ro och bara va :)

Inhandla en massa grill mat nu och en ny grill.

Trevlig helg på er alla.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt kort!!!

2009-06-26 @ 13:09:57
Postat av: Ulrika

Hej det va jag igen =)

Får jag länka dej?

Kram på rä

2009-06-26 @ 13:11:44
Postat av: Evelina

Jag har börjat med veckans blogg på min blogg vill du vara med och delta så finns det mer information på min blogg :)

Du kommer få mer läsare om du vinner jag kommer att reklamera vinnaren varje dag i en vecka + får du en länk i VARJE inlägg jag skiver.



Lycka till! Kram Evelina.

2009-06-26 @ 13:22:45
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Eva Eriksson

gött =) får se om vi ses då??

2009-06-26 @ 14:47:36
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0