Hårt arbete, Men solen lyser iaf

Å herre gud va sluta min kropp är nu. Efter trädgårdsarbete, massa stall fix och jobb 8 timmar om dagen så kan ja lova att min kropp tycker att den borde få vila. Igår kväll somna ja som en stock super tidigt. de va skönt kan ja lova. Vakna inte en gång på hela natten.  Idag äntligen kommer mitt hjärta hem. Känns härligt med tanke på att han har tillbringat några dagar i norge. Men nu änligen så är han på väg hem :)

Ska fika med goda Kajsa & Madde i kväll hemma i våra nya fina goda trämöbler :) Dom är helt underbara att sitta i. Så i morgon ska ja allt dra i väg och köpa en grill med tanke på att de fina vädret kommit. Har ja ju inte varit så sugen på att grilla med tanke på vädret som varit den senaste tiden.

Så nu kära vänner ska ja knalla hem för dagen och vårda min ömma kropp :)


Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

hoppas det funkar med promenad till veckan, kväll eller morgon, för nu är det VARMT!!

2009-06-25 @ 12:50:57
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0