Go möran

Klockan är halv sju och solen lyser som bara den utanför mitt fönster :) Ja men de är ju för härligt alltså !! Har funderingar på om ja ska försöka ta mig ut på en ridtur idag.. Känner mig fortfarande helt dö i kroppen men måste få röra på mig oxå.

Fick mitt HM paket igår oxå.. Hmm hälften åkte allt tillbaka. Kläderna såg inte alls ut som ja trodde ju.. Fast ja har ju en del som inte kommit ännu så ja hoppas på bättre lycka när dom andra sakerna kommer !

Igår när ja va och handla så skulle ja titta efter lite roliga saker som man kan ha hemma på festen till helgen.. Men jösses. Alltså de här utbudet eller va man ska kalla de är ju inte direkt så där super häftigt här !! Men shit. Så Sören skulle till K-stad idag så han skulle kolla efter roliga saker och även mina Kära Björn & Benny som skulle in till Kongsvinger och söka jobb. I norge kanska dom har värtsa häftiga sakerna !! Får hoppas iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0