Go morgon.

Tordags morgon... Här sitter ja nu på jobbet med min frukost som ja tappert försöker få i mig.. Shit va de är jobbigt att äta så här tidigt. Apelsinen & kiwin gick ner lätt iaf och glaset med proviva. Men resten. Idag skulle ja mer än gärna kunnat legat kvar under täcket och snosat på hjärtat. Men hästarna skulle ha mat och ja va ju tvungen till jobbet så de va bara att skutta upp de.

Alltså de måste va nått fel på mig eller är ni fler där ut som är så trötta nu för tiden så ni orkar knappt hålla upp ögonen ? När ja har varit i stallet & kommer hem och de ska ätas mat så dör ja total efter de. Ja orkar inte hålla upp ögon längre utan somnar som en stock i soffan. Gud vilket underbart sällsakp ja är :) Så nu ser ja fram emot helgen då ja verkligen får sova ut ordentligt !! De ska bli mums ordentligt de. Ingen bakfull kropp på söndag heller.

Nu får ja sätta mig att göra klart lite jobb här på morgon då ja kommer att sitta upptagen resten av dagen med uppdateringar och allt annat små fix i vårt system.

HA en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0