Hej och Hå

Helgen blev så fantastiskt lyckad :) Alla va skit snygga och ja hade så jävla roligt. Tack alla för ett minnesvärt födelsedags kalas !!!! Vi dominerade hårt på idet vill ja lova :) Fan va roligt de va att sitta och kolla på korten dagen efter och film klippen.. haha :) ja de är minnen som kommer vara i hjärnan länge !!

Resan är beställd oxå. den 26 maj drar vi till varmare breddgrader ja och baby med min familj för att fira mamma och pappa. Tur att Bamses klubb finns när man har med sig 2 vildbasar till barn oxå :) Själv så ska ja bara ligga i en solstol hela veckan coh svettas och bli brun kna ja lova. Sedan är de bara hem packa om väskan och dra till Stockholm i några dagar för att se kungen :) Herre gud va vi kommer va beresta där ett tag!!  Men ja menar en utomlands resa som bjuds på.. De tackar man inte nej till :)  och speciellt inte om man är som ja och älskar solen. Så tack kära underbara Pappa.

Idag kommer du hem oxå !! Lyckliga ja :)

xxx

Kommentarer
Postat av: emelie

det kommer under veckans gång så håll utkik! :)

2009-03-31 @ 07:44:18
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Hanni.

Om.. Jag säger bara OM.. det skulle vara så atte din karl skulle dra sig ur.. vilja stanna hemma och kolla fotboll på tv ist, eller nått.. Så kan ju Jag följa med!! Wiiee!! JAAA Ta mig meeeeeed!! Ååååååsaaa!! : )

Pöss

2009-03-31 @ 08:40:12
URL: http://hannibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0