Inte så genomtänkt.

Igår när ja slutat jobbet så va skynda ja mig hem och fick på mig ridkläderna. Satte på TV åt hunden så han skulle ha sällskap hemma. Den hoppa ju igång så ja bara reste. När ja väl kom hem så stod grannen hemma i lägenheten med Daniel och va super arg. Då visade de sig att våra kära hyres värdar inte hade betal elräkningen. Så stackars  Sören inte hade en knutta ström i sin lägenhet. Dom andra i huset va utan TV. Jag & Daniel klarade oss från detta med tanke på att vi har parabol. Men de sluta med att vi fick dra div kablar ut från våran lägenhet och till Sörens lägenhet så han fick ström och värme och sedan upp till vinden så att folket kunde titta på TV. Babe åkte på träning så ja och Sören drog på oss ut och gå skorna och tog oss en promenad. Väl hemma kom vi ju på att vi har ju förfasiken inge varmvatten. Som tur va så fanns ju Daniels lägenhet kvar ännu så de va bara att åka dit och duscha. *haha :) Vilket jäval projekt de blev hela kvällen. Fick elda i kaminen som en tok så de skulle bli varmt med tanke på att drog svin kallt från hallen. Men de va bra kallt när ja kom upp i morse igen kan ja lova.

Idag ska ja åka och tjusa med Hannas lilla prinsessa. Har ingen häst då min toppen Linda rider Frasse varje Onsdag. Så då ska ja passa på. Är väldigt skönt att få va hästledig 1 dag i veckan kan ja lova. Så idag ska ja bara ligga på soffan och inte göra ett skit :) De känne ja mig värd till. Kanske göra lite fix hemma bara som ja vet ja ska ordna till. Måste nämligen få bort garderoben i lilla rummet nämligen. Den får nog ligga på att göra listan idag.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0