Lycklig

Ja de är precis hur ja känner mig. Ja har dom absolut bästa vännerna som en människa kan få !! Dom underbaraste, ödmjukaste och snyggaste av dom alla !! Dom är roligast, tokigast och gör mitt liv till en enda stor fest !! Jag älskar var och en av er till max och är så lycklig för att ja får ha er i mitt liv !!!!
Ja har en underbar familj som är den bästa sort !! En familj som ibland har sina olika åsikter och ovänskap :) Men 5 minuter senare så är allt glömmt och alla är lika glada igen !! Va skulle ja göra utan denna familj !!
Min egna familja, ja vet inte hur ja ska skriva.. hur ja ska förklar.. Men jag älskar denna kille mer än något annat !! När han ser på mig blir ja totalt knäsvag, När han kysser mig känns de som tiden stannar, Han förstår mig och gör allt för att ja ska må som en prinsessa. Ja älskar hans skratt, hans sätt att se på mig, hans berörning. De är en sådan härlig känsla, Lyckan är total !!! Ja är de absolut lyckligaste människan i världen !!


Kommentarer
Postat av: Hanna.



We love you toooooooo!!!! : )

/ HAnna & FReddan.

2009-03-16 @ 11:25:16
URL: http://hannibabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå så härligt=)=)=)=)

2009-03-16 @ 15:36:12
Postat av: Micke L

Öhhh, beröring!? Det har vi inte gjort nått avtal om att det skulle vara tillåtet än! Nu blir det krismöte till helgen! :)

2009-03-16 @ 20:15:30
Postat av: emelie

du är värd de bästa åsa! :D

SO HAPPY FOR U .



(gosh va jag plötsligt kommenterar)

2009-03-21 @ 18:35:48
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0