Solen kommer

Jädrans skit va fort helgerna går !! Ja vill ju va hemma mera. Fast ja är ju glad att ja har ett jobb att gå till på måndags morgon. Gött att veta att man har pengar på kontot lixom !! Skulle dö om ja va tvungen att gå hemma hela dagarna. Va skulle man göra då. Träna i hjäl sig eller....  Varit spik nykter hela helgen oxå. Duktiga ja :) Firat bästa pappa som har fyllt år och lekt med Stina :) Sötaste tjejen i hela världen !!
Har iaf precis fått i mig lite frukost. GI smörgås med yoghurt, proviva och ett äpple. Då står man sig i några timmar.

I lördags kände ja mig som värsta.. Ja jag vet inte vad. Vakna vid halv 8 pigg klar vaken. Till slut gick ja upp satte på mig ut-och.gå-skorna och tog hunden i kopplet och traska iväg. Va skönt de va att komma iväg så tidigt på promenad :) Va ju knappt en människa i farten. Mötte en farbror med en hund bortanför Notnäs. De va nog allt tror ja. ska nog kanske bli min nya grej de där. Komma ut på promenaden väldigt tidigt !!

Skulle ha behövt varit ut och ridit idag men ja hinner inte riktigt med de. Har en jävla massa saker som måste göras efter jobbet idag. De är frisörer, mera fix hemma som måste ordnas till.och listan är lite lång idag. Men de hinns med de som hinns med lixom.

xxx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0